بلاگر معروف ایران، از نوشتن به تولید محتوا2024-01-29
بلاگر های معروف ایرانی؛ ۲۱ بلاگر پرطرفدار ایرانی در حوزههای مختلف رحمان نیوز
در این میان کسانی هم هستند که همواره سعی در تولید محتوای مناسب، درخور شعور مخاطبان و کاربران در فضای مجازی دارند. برای شناخت دقیق این افراد میبایستی به طور کامل داستانها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک میگذارند دنبال کنید. شبنم شاهرخی در ابتدا یک ورزشکار بود و سپس یک لایفاستایل بلاگر در اینستاگرام است. شبنم شاهرخی جزو اولین کسانی بود که پیج خودش را به پیج بلاگری تغییر کاربری داد. او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراسفیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوقالعادهای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار میدهد. همچنین به شکل روتین نرمش و ورزشهای خانگی را بهصورت پست و استوری منتشر میکند که از این لحاظ در ایران کمنظیر است.
بیوتی بلاگر های معروف ایرانی
این کار نه تنها مخاطبین را درگیر میکند بلکه فرصتی به شما میدهد تا تخصص و توانایی خود را نشان دهید. بهلینک به شما کمک میکند تا در بیو اینستاگرامتان چندین لینک قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهلینک میتوانید مطلبی که در مورد آن نوشتیم را بخوانید. در این نوع بلاگ افراد از زندگی شخصی، تجربیات یا اتفاقات روزمره خود مینویسند. صفحهی آنها بیشتر شبیه به دفتر خاطرات است و به موضوعات مختلفی میپردازند.
یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکههای اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. او از نوروز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با تولید دابسمشهای طنز شروع کرد. او علاوهبر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامهخوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است. محسن ایزی این روزها از طریق تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد میکند. صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزههای سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است.
سپس آنها برای ادامه زندگی و کار به ایران بازگشتند و در حال حاضر در شهر تهران سکونت دارند. او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبالکننده دارد. زک کینگ، یکی از معروفترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. او در واقع مشهورترین شعبدهباز دنیای مجازی است که میلیونها بازدیدکننده دارد.
اگر می خواهید در مورد این موارد و بلاگرهای آنها اطلاعاتی مفید به دست بیاورید با ایرانیان سلبریتی همراه باشید. او در حال حاضر دانشجوی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه اصفهان است و همزمان ادمین شبکههای اجتماعی به نام خودش در اینستاگرام و یوتیوب است. پیج اینستاگرام او با حدود ۱۶۸ پست نزدیک به ۱۵۵ هزار نفر دنبالکننده دارد و محتوای آن اغلب آموزش و ترفندهای کاربردی در حیطه تکنولوژی و معرفی نرمافزارهای جدید و نحوه کار با آنهاست. یکی از جوانترین و حرفهایترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که توانسته در مدت کوتاه فعالیتش علاقهمندان زیادی را به سمت خود بکشاند. سپهر زمانی از سال ۱۳۹۷ در شرکت ایران، یک برنامهنویس ساده بود و توانست با سن کمش دو پروژه موفق را به نام خود ثبت کند.
در مطلب دیگری از آکادمی کاپریلا، به صورت مفصل در مورد اینکه بلاگر کیست و تفاوت آن با اینفلوئنسر صحبت کردهایم؛ از شما دعوت میکنیم تا آن مطلب را هم با دقت بخوانید. اما در این میان مردانی نیز هستند که در زمینه های مختلفی کار می کنند و به شهرت رسیده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید. در این زمینه سایت های کمی هستند که کار می کنند اما در این وبلاگ می توانید اطلاعات حرفه ای را در این مورد بدست بیاورید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
این کار باعث میشود تا هشتگ شما گشترش یابد و دیگران هم از برندتان آگاه شوند. پرطرفدارترین هشتگهای مرتبط با زمینهی تخصصیتان را بیابید و از آنها در پستهای خود استفاده کنید تا محتوایتان توسط مخاطبین جدیدی که از وجود صفحهتان اطلاعی ندارند، دیده شود. البته نباید در استفاده از هشتگ زیادهروی کنید و تنها از هشتگهایی استفاده کنید که به محتوا و تصویرتان مرتبط باشد. البته این نکته را به خاطر بسپارید که محتوایی که در اینستاگرام منتشر میکنید، لزوماً نباید عیناً در توییتر منتشر شود.
در این لیست با تعدادی از بلاگرهای معروف ایرانی و خارجی بیشتر آشنا خواهید شد. بلاگر های معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند که مهمترین آنها اینستاگرام می باشد. برای این دسته از افراد نیز مانند سلبریتی ها جذب مخاطب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و به همین خاطر آنها برنامه های متنوعی را برای این هدف انجام می دهند. اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند. سرنا امینی برخلاف برخی از بلاگر های ایرانی طنز، به حاشیهسازی علاقهای ندارد.
حتما پیش از برگزاری لایو زمان آن را به دنبالکنندههایتان اطلاع دهید. در این روش شما به ازای لایک، کامنت یا اشتراکگذاریها، به مخاطبین هدایایی میدهید و حتی میتوانید از آنها بخواهید تا دوستان خود را در پستهای دارای جایزه تگ کنند. پس از ساخت وبسایت، آدرس آن را در سایر پلتفرمها مانند بیو اینستاگرام منتشر کنید تا راحتتر در دسترس مخاطبین باشد. البته جالب است بدانید که علاوه بر اینستاگرام؛ سینا عزتی در تلگرام یک چنل برای تسهیل در استفاده محتواها نیز تأسیس کرده، که تعداد ممبرهای آن بسیار زیاد است. اکثر رسانههای فعال در زمینه تکنولوژی و دیجیتال؛ اعتقاد دارند این جایگاه (پرطرفدارترین پیج تکنولوژی) ماحصل تلاش بیوقفه مهدی شجاری در طول این سال هاست. مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالتهای آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند.
بلاگرها با برندهای مختلف همکاری میکنند تا محصولات آنها را به ازای پاداشی تبلیغ کنند. برای برخی از افراد ممکن است، جذب مخاطبین وفادار تا سالها طول بکشد، در حالی که برای دیگران مدت زمان کوتاهینیاز باشد تا مخاطب ود را به دست آورند. چیزی که در این مسیر مهم است داشتن زمینهی تخصصی خاص و فالوورهای وفادار است. هدایا و مسابقات به شما کمک میکند تا با مخاطبین ارتباط برقرار کنید و فالوورهایتان را افزایش دهید. برای انجام این کار با سایر بلاگرها یا برندها همکاری کنید و قوانین، بازه زمانی، پاداش و… برای آن تعیین کنید.
یکی دیگر از راههای موفق شدن به عنوان یک بلاگر، استفاده از هشتگهای متناسب با محتواست. این کار بهویژه برای افرادی مناسب است که تازه شروع بهکار کردهاند و دنبالکنندههای کمی دارند. محوریت محتواهای تولید شده توسط بلاگرهای لایف استایل، زندگی روزمره است و درباره سبک زندگی و علایق شخصی خود میگویند. اغلب فعالیت سینا عزتی در زمینه ادیت عکس با گوشی، معرفی نرمافزارها و اپلیکیشنهای کاربردی، ترفندهای خاص عکاسی و فیلمبرداری و همچنین آموزش محتواسازی در شبکههای اجتماعی است. در تیرماه امسال بود که مهدی شجاری با انتشار یک ویدئوی جنجالی با عنوان “مرگ خاموش اینترنت در ایران“ همه نگاهها را به سمت خود جلب کرد. بهطوریکه در کمتر از یک هفته نزدیک به ۸ میلیون ویو برای این ویدئو ثبت شد و بیش از ۴۰ هزار کامنت (نظر) دریافت کرد.
او این روزها حرفهای ورزش سهگانه انجام میدهد، خاطرات سفرهایش را مینویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد میکند. «بلاگر» به فردی اطلاق میشود که به صورت مستمر در یک پلتفرم آنلاین (معمولاً وبلاگ) محتوا تولید میکند. این محتوا میتواند در قالب نوشتاری، تصویری، یا ویدئویی باشد و موضوعات مختلفی را شامل شود، از مد و زیبایی گرفته تا سفر، فناوری، یا حتی زندگی روزمره. بلاگرها از طریق ارتباط مستقیم با مخاطبانشان در فضای آنلاین، جامعه ای از دنبال کنندگان وفادار ایجاد میکنند که به مرور زمان میتواند به منبعی برای کسب درآمد و شهرت تبدیل شود. همه این مسائل به کیفیت تولید محتوا و همچنین میزان اعتمادی است که مردم به تکنولوژی بلاگرها دارند، بستگی دارد.
- {
- برای موفقیت در مسیر بلاگر شدن مهارتهای زیادی در تولید محتوا، عکس و فیلمبرداری، دانش لازم در زمینهی شبکههای اجتماعی، بازاریابی و مدیریت لازم است. |}
- او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد و فرهنگهای مختلف را معرفی میکند.
- ما در این مقاله ۶ نفر از بهترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی در سال 1402 را معرفی کردیم.
- بهطوریکه تکنولوژی بلاگرها وارد فضای تازهای از فعالیتهای بلاگری شدند و توانستند در شبکههای اجتماعی گوناگون؛ اطلاعات خود را در زمینه تکنولوژی و محصولات دیجیتال به مردم ارائه کنند. {
- اما بهطورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند. |}{
- امروزه یکی از بحثهای داغ حوزههای بلاگری در ایران، لایفاستایل بلاگر است. |}
او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد میکند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است. صدف بیوتی، بیوتی بلاگر محبوب و معروف ایرانی که از طرف مجله ووگ یکی از بهترین بلاگرهای جهان معرفی شده است، به همراه همسرش در لس آنجلس زندگی میکند. صدف در ایران در رشته شیمی و بعد از مهاجرت در رشته پرستاری تحصیل کرد، اما نهایتا علاقه خود را پیدا کرد و به تولید ویدیوهای آموزشی آرایشی پرداخت. الناز گلرخ را باید یکی از جنجالیترین بیوتی بلاگر های ایرانی دانست.
مخاطبان در یوتیوب و اینستاگرام
در فروردین سال ۱۳۹۹ بود که سپهر زمانی با همکاری یکی از دوستانش یک مجموعه طراحی و برنامهنویسی به نام اپکس وب تأسیس کردند و تا امروز ۱۰ پروژه موفق داشتهاند. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبالکننده دارد. امروزه یکی از بحثهای داغ حوزههای بلاگری در ایران، لایفاستایل بلاگر است. اگر محتوای بلاگر حرفهای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده میشود و نتیجه بهتری خواهد داشت. در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.
{- {
- اغلب فعالیت سینا عزتی در زمینه ادیت عکس با گوشی، معرفی نرمافزارها و اپلیکیشنهای کاربردی، ترفندهای خاص عکاسی و فیلمبرداری و همچنین آموزش محتواسازی در شبکههای اجتماعی است. |}
- لایفوب با در اختیار داشتن کلان داده شبکههای اجتماعی، وبسایتها و رسانههای چاپی و با پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان رصد و پایش فضای مجازی را فراهم میکند. {
- او سایت شرط بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می کند. |}
- یکی از مسائلی که امروزه کاربران زیادی به آن توجه می کنند، موضوع درآمد این سلبریتی ها می باشد. {
- ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. |}
- او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می دهد.
او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی میکند. الناز کار خود را از آرایشگری شروع کرد و حالا صفحه اینستاگرام او یکی از پربازدیدترین صفحات شبکههای اجتماعی در زمینه آموزش آرایشگری محسوب میشود. او با برندهای معتبر لوازم آرایشی همچون دیور و لورال همکاری کرده و در سال ۲۰۱۷، یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر امارات شده است. یکی از بلاگرهای موفق حوزه تکنولوژی، که در فضای مجازی بهخصوص اینستاگرام فعالیت میکند و به کار تولید محتوای آموزشی مشغول است؛ سینا عزتی است. بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می باشد.
- برندهای کودکمحور میتوانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.
- ویدئوهای طنز سرنا در شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطبترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب میشوند.
- دلایلی که میتواند باعث تحریم شدن یک بلاگر شود، تبلیغ بیش از حد، فیک بودن فالوورها و لایک و بازدید پستهای آنها و غیره است. {
- وقتی تصمیم میگیرید با شخصیتهای معروف برای تبلیغات همکاری کنید، باید به انتخابهای خود دقت زیادی داشته باشید. |}{
- در صفحه این بلاگرها میتوانید ایدههای خلاقانه همراه با فیلمهای آموزشی ببینید. |}{
- در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. |}
سینا عزتی هم اکنون با یک میلیون فالوور از مشهورترین اینفلوئنسرها در زمینه تولید محتواهای تکنولوژی دنیای دیجیتال محسوب میشود. یکی از محبوبترین اینفلوئنسرها و فعالان حوزه تکنولوژی در اینستاگرام، یوتیوب و برخی سایتهای داخلی مثل آپارات؛ با تولید محتواهایی همچون پادکستهای باکیفیت؛ اهورا نیازی است. یکی از جنجالیترین اقدامات سپیده بزمیپور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاههای سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعالاند، بود. این زوج توانستند در مدتزمان کمی، شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایران افتتاح کنند. ولی در حال حاضر میتوان اصلیترین فعالیت سپیده بزمیپور را حضور در اینستاگرام و یوتیوب بهعنوان یک لایفاستایل بلاگر مشهور عنوان کرد. به دلیل علاقه شدیدی که به عکاسی و هنر داشته در دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل شد.
در حقیقت ۹۳ درصد بلاگرها اینستاگرام را ترجیح میدهند؛ زیرا بهترین بازخورد را از این پلتفرم دریافت کردهاند. اما اگر محتوایتان با اینستاگرام همخوانی ندارد، پلتفرم دیگری را انتخاب کنید. اینها تنها گوشهای از محتواهای تولید شده توسط بلاگرهاست و تقریباً در هر زمینهی تخصصی از جمله طراحی داخلی، بیزینس، ورزش، خبر، کتاب و… میتوان بلاگ تشکیل داد. شما لازم نیست خودتان را تنها به یک نوع محتوای تخصصی محدود کنید و حتی میتوانید دو یا چند نوع محتوا را باهم ترکیب کنید. کلید تبدیل شدن به یک بلاگر معروف، افزودن صدای منحصربفردتان به کاری است که انجام میدهید.
اگر می خواهید در این زمینه کار کنید توصیه ما به شما این است که حتما به وبلاگ این استاد سری بزنید و از مطالب مفید و پر مغز آن استفاده های لازم را ببرید. فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است. این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند. از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود.
پس حالا کامنت های وبلاگ خود را چک کنید و دنبال سوالی که بیشترین تعداد بازخورد را داشته است بگردید. اگر در وبلاگتان چنین موردی وجود ندارد از وبلاگ های دیگر استفاده کنید. اولین موردی که باید به آن توجه کنید، رفتن به Google Analytics جهت پیدا کردن پستی که بیشترین بیننده و بازخورد را داشته است. این پست به شما این مهم را نشان می دهد که مردم بیشتر در اینترنت دنبال چه مطالبی می گردند و کدام پست ارتباط بیشتری با مخاطبین خود دارد. بیشتر بلاگر ها به نقطه ای می رسند که تصور می کنند از ایده خالی شده اند و سرچشمه خلاقیتشان خشک شده. اما حقیقت این است که وبلاگ نویس ها همیشه نیاز به ایده پردازی از خود ندارند اگر که بدانند کجا باید ایده ها را پیدا کنند!
شما میتوانید از این موارد هم در تولید محتوایتان براب بلاگر شدن استفاده کنید. اگر میخواهید محتوایتان بر مخاطبین تاثیر بگذارد باید درک عمیقی از دنبالکنندههای خود داشته باشید. مثلاً اینسایت اینستاگرام، به شما تمام جزئیات مربوط به فالوورهایتان را میدهد. برای بهدست آوردن ایدههای مرتبط با محتوا میتوانید در گوگل سرچ کنید و کلمات کلیدی پایین صفحه که توسط مخاطبین استفاده شده را پیدا کنید. البته اگر میخواهید خیلی حرفهای این کار را انجام دهید، به شما پیشنهاد میکنم که حتماً تحقیق کلمات کلیدی را یاد بگیرید.
«کمند» با دستور پختهای ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان میپردازد. او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبالکننده به دست آورده است. تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر میتوانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند.
عمده فعالیت های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی هایش می باشد. در واقع محتواهای او به هیچ عنوان جنبه آموزشی ندارد با این حال او موفق شده با ارائه مطالب مختلف بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اینستاگرام داشته باشد. او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است. این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است.
تبلیغات با بلاگرها میتواند برای کسبوکارهای مختلف بسیار موثر باشد. این نوع تبلیغات بهویژه برای صنایعی مفید است که به ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص نیاز دارند. بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد. شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد.
او بهواسطه شهرت همسرش، بهسرعت در فضای مجازی سروصدا کرد و در مدت کوتاهی، تعداد طرفدارانش به شکل چشمگیری افزایش یافت. سپیده متولد دیماه ۱۳۶۷ در تهران است و پدر او امیر بزمیپور؛ یکی از بزرگترین نقاشان رنگ روغن در ایران محسوب میشود. او در ۱۴ سالگی به همراه خانوادهاش به بلژیک مهاجرت کرد و دوران متوسطه تحصیلیاش را در شهر بروکسل ادامه داد. «مرمر یعقوبی» با اشتراکگذاری سبک زندگی، مد و استایل، دنبالکنندگان زیادی را جذب کرده است. برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد میتوانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند. «یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهامبخش ارائه میدهد.
او البته از آن دسته از افرادی است که بیشتر جنجال به پا می کند و با این کار توانسته نظر کاربران را به طرف خود جذب کند. اخیرا او با مهراد جم رابطه ای عمیق پیدا کرده است که گفته می شود نظر کاربران زیادی را به طرف خود جذب کرده است. او ایرانگرد و جهانگردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک میگذارد. شادی گنجی این روزها درباره فرهنگ و آدابورسوم اقوام ایرانی مطلب مینویسد و برای علاقهمندان به باستانشناسی دورههای آموزشی برگزار میکند. لایفوب با در اختیار داشتن کلان داده شبکههای اجتماعی، وبسایتها و رسانههای چاپی و با پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان رصد و پایش فضای مجازی را فراهم میکند.
{پلتفرمی مناسب انتخاب کنید.
|}حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند. معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. او یک بازیگر، طراح و وکیل می باشد که به خاطر استایل و سبک خاصش به او لقب باربی ایرانی را داده اند.
{- {
- برخی از سایت ها هم هستند که لیست آنها را مرتب کرده و در اختیار علاقنمدان قرار می دهند. |}
- صدف در ایران در رشته شیمی و بعد از مهاجرت در رشته پرستاری تحصیل کرد، اما نهایتا علاقه خود را پیدا کرد و به تولید ویدیوهای آموزشی آرایشی پرداخت. {
- مهدی در تمامی این ۵ هزار پست به طور کامل فقط مطالب مفید و کارآمد دنیای دیجیتال و تکنولوژی را به کاربران آموزش داده است. |}{
- او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. |}
- او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند.
- اینها تنها گوشهای از محتواهای تولید شده توسط بلاگرهاست و تقریباً در هر زمینهی تخصصی از جمله طراحی داخلی، بیزینس، ورزش، خبر، کتاب و… میتوان بلاگ تشکیل داد.
او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند. او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. بلاگرها از ابزارهایی مانند WordPress، Google Analytics و ابزارهای SEO برای مدیریت محتوا استفاده میکنند. مثلا ممکن است شما مقاله ی آنها را بخوانید و به نظرتان نکته ی مهمی جا افتاده باشد که شما آن را می توانید تکمیل کنید. مهمترین روش بدست آوردن دنبالکنندههای وفادار، ایجاد مشارکت است و یکی از بهترین راههای ایجاد مشارکت، برگزاری پرسش و پاسخ است.
{- در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم. {
- به همین دلیل در بعضی موارد بلاگرهای کوچکتر که زمینهی تخصصی مشخصی دارند، میتوانند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند. |}
- این یک روش بسیار موثر جهت افزایش مشارکت است و در عین حال به شما این فرصت را میدهد تا بدانید مخاطبین از چه چیزهایی خوششان میآید یا چه انتظارهایی از شما دارند. {
- ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرفدارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم. |}{
- یکی از بلاگرهای موفق حوزه تکنولوژی، که در فضای مجازی بهخصوص اینستاگرام فعالیت میکند و به کار تولید محتوای آموزشی مشغول است؛ سینا عزتی است. |}
- بنابراین می توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود.
آنها همچنین مکانهای دیدنی و فرهنگهای کشورها را به مخاطبین خود معرفی میکنند. او فعالیتش را از ماه رمضان سال ۱۳۹۳ با تأسیس پیج موبونیوز آغاز کرد؛ اما در تابستان سال ۹۷ بود که مهدی شجاری به طور رسمی و کاملاً جدی تبدیل به یک تکنولوژی بلاگر شد. ما در دورهای زندگی میکنیم که تکنولوژی و ارتباطات روزبهروز در حال گسترش و پیشرفت است. حتی اینترنت در تمام ابعاد زندگی شخصی و کاری هر فرد رسوخ کرده؛ که این نشانهی اهمیت دانش تکنولوژی و دنیای دیجیتال است.
از سال ۱۹۲۲ یک قرن میگذرد و در این مدت اختراعات، شرکتها و افراد مهمی به دنیای ما قدم گذاشته اند. در این مطلب لیستمیکس به معرفی ده چیز که امسال صد ساله میشوند میپردازیم. سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند. از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است. او واقعا در این رشته استاد است و به همین خاطر در وبلاگ خود وبلاگ نویسی را به طور حرفه ای آموزش می دهد.
اغلب محتواهایی که سپیده بزمیپور در صفحات خود منتشر میکند مربوط به دو دختر او با نامهای پناه و نبات است. صمیمیت و همکاری آنها در انجام کارهای مختلف مثل آشپزی، تفریح و بازی یکی از بهترین ویژگیهای این خانواده محسوب میشود؛ که معمولاً در شبکههای اجتماعی به این نکات کمتر پرداخته میشود. به همین سبب این خانواده از خاصترین بلاگرهای لایفاستایل به شمار میروند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین لایفاستایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمیپور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است.
- هر روزه افراد بیشتری وارد این شغل میشوند و جلب اعتماد و توجه مخاطبین نیز سختتر شده است.
- یکی دیگر از مزایای وبسایت، اثبات اقتدار و توانایی شما در زمینهی تخصصی است. {
- از مزایای شغل بلاگری میتوان به محبوبیت و شهرت فوقالعاده شخص در اذهان عمومی اشاره کرد. |}
- او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند. {
- سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. |}{
- مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد. |}
تحلیل این داده ها می تواند به شما کمک کند تا عنوان های جدیدی برای شروع تولید محتوای خود پیدا کنید. شما باید بستری را انتخاب کنید که مخاطبین هدفتان نیز از آن استفاده میکنند. برای مثال بیشتر جمعیت نسل جدید در توییتر و اینستاگرام فعالیت دارند. از طرفی اگر از چندین پلتفرم استفاده میکنید، حواستان باشد تا محتوای خود را برای همهی پلتفرمها منتشر کنید و آنها را آپدیت نگه دارید. مثلاً در زمانی که این مطلب نوشته میشود (6 مهر 1400)، کاربران زیادی وارد کمپینی شدند که هدف آن تحریم برخی بلاگرها است. دلایلی که میتواند باعث تحریم شدن یک بلاگر شود، تبلیغ بیش از حد، فیک بودن فالوورها و لایک و بازدید پستهای آنها و غیره است.
یک بلاگر میتواند در زمینههای مختلف فعالیت داشته باشد اما یکی از تخصصیترین و جذابترین شاخههای آن، فعالیت در عرصه تکنولوژی بلاگر یا کدنویسی دیجیتالی است. از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقهمند بوده؛ به همین سبب یک دوربین عکاسی خرید و از آن به بعد هرجایی که میرفته عکسهای زیادی را برای خود ثبت کرده است. ثریا روحانی مشهور به آیروس ملودی، متولد سال ۱۳۶۹ در اقلید فارس است. او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقلمکان کرده است.
بلاگرهای معروف در هر شهر